<$BlogRSDUrl$>

Thursday, November 26, 2009

When i look into your holiness (Chinese) 

One of my favourite song to choose when leading worship. Quite a old song but i will always remember during my difficult times.

Lyrics and
Music by Wayne Perrin, Cathy Perrin
When I look into Your holiness
When I gaze into Your loveliness
When all things that surround become shadows in the light of You
When I've found the joy of reaching Your heart
When my will becomes enthralled in Your love
When all things that surround become shadows in the light of You

Chorus
I worship You, I worship You
The reason I live is to worship You
I worship You, I worship You
The reason I live, is to worship You


每当我瞻仰你至圣荣面
每当我在爱中仰望你
在你荣耀光中
所有一切都失去光彩
何等喜乐当我进入你心意
我全心成为你爱的宝座
在你荣耀光中
所有一切都失去光彩
我敬拜你,我敬拜你
我一生活着为要敬拜你
我敬拜你,我敬拜你
我一生活着为要敬拜你

每当我瞻仰你至圣荣面
每当我在爱中仰望你
在你荣耀光中
所有一切都失去光彩
何等喜乐当我进入你心意
我全心成为你爱的宝座
在你荣耀光中
所有一切都失去光彩
我赞美你,我赞美你
我一生活着为要赞美你
我赞美你,我赞美你
我一生活着为要赞美你

我事奉你,我事奉你
我一生活着为要事奉你
我事奉你,我事奉你
我一生活着为要事奉你

Comments: Post a Comment